Splošni pogoji

1. Splošno

Splošni pogoji spletnega mesta animateka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani animateka.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino. Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabo spletne strani animateka.si .si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem dostopati do spletne strani.

2. Upravljalec spletne strani

Upravljalec spletne strani animateka.si in ponudnik izdelkov je DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA, Trg Prekomorskih brigad 1, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: društvo)

Društvo je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani in je zavezanec za DDV.

Matična št.: 2244110000, davčna št.: SI33976155

Bančni račun: IBAN SI56 6100 0001 0139 854 (DELAVSKA HRANILNICA d. d.)

Kontakt: info@animateka.si

3. Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA, z dostopom preko povezave https://www.animateka.si.

V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: ‘pogodbeni stranki’) ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: ‘kupoprodajna pogodba’).

Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.

Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se mora uporabnik registrirati.

Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme ipd., vendar ne omejeno na našteto.

Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Ponudbe na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno na spletni strani. Objavljene količine izdelkov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik lahko omeji največje število nakupov posameznega izdelka na uporabnika in s tem svojim uporabnikom zagotovi pošteno nakupovalno okolje.

4. Naročanje izdelkov in obveščanje o cenah

Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani animateka.si. Ponudba je na voljo tako fizičnim kot tudi pravnim osebam.

S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku tega izdelka ni potrebno dati uporabniku brezplačno.

Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v društvu. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na info@animateka.si.

5. Postopek nakupa

Nakupovalna košarica

Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Plačaj sedaj”.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov info@animateka.si.

Pošiljanje blaga

DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovani naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.

6. Preklic naročila

Kupec ima pravico do preklica naročila vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo na posredovan elektronski naslov. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.

7. Dokončna potrditev naročila

Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in DRUŠTVOM ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom “Prejeli smo vaše naročilo”.

8. Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (info@animateka.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

9. Plačilni pogoji

Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine animateka.si.

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Animateka.si omogoča naslednje načine plačila:

  • s kreditno ali debetno kartico (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, Discover, American Express)

Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj ustreza vsem varnostnim standardom. Poslujemo v skladu s PCI DSS standardom (Payment Card Industry Data Security Standard), ki nam ga omogoča Stripe kot nosilec in upravitelj plačilnega sistema, s katerim ima DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA sklenjeno pogodbo o sprejemanju plačilnih kartic za plačila na spletu.

Plačilni sistem je avtoriziran s strani izdajateljev plačilnih kartic, kar je označeno z logotipom »Verified by Visa« in »MasterCard secure code«. Vsaka transakcija je zavarovana s SSL varnostnimi certifikati in vsi podatki so šifrirani. Povezava med računalnikom stranke in plačilnim sistemom je varna, saj uporablja najnovejše standarde šifriranja. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku animateka.si.

10. Dostava

Izdelki bodo dostavljeni v roku do 5 delovnih dni od datuma, ko na svoj elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila.

Naročene izdelke pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo izdelkov opravlja Pošta Slovenije.

Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo Pošta Slovenije obvestila o možnostih prevzema. Paket lahko prevzamete v 8 dneh na vaši pošti ali v trgovini/paketomatu. Dostavna služba vas bo obveščala tudi preko SMS-ov na telefonsko številko, ki ste jo vpisali med postopkom naročila.

Strošek dostave se razlikuje glede na vrednost naročila in način plačila.

Potek dostave:

Blago, naročeno na spletnem mestu animateka.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, uporabljamo paketno dostavo Pošte Slovenije. Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemira, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov.

11. Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo animateka.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov info@animateka.si ali na naslov:

DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA
Trg Prekomorskih brigad 1
1000 Ljubljana, Slovenija

12. Odstop od pogodbe in vračilo izdelka

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza ali so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (info@animateka.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  •     neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži
  •     izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
  •     embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
  •     če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več možno.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen.

Potek vračila izdelka:

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA, Trg Prekomorskih brigad 1, 1000 Ljubljana. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (izpišite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA). Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo kupnino nakazali najkasneje v roku 14 dni.

Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditnimi in debetnimi karticami, vrnemo kupnino na plačilno kartico. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga preko lokalne pošte ali drugih kurirskih služb. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da pri oddaji pošiljke ne pozabite pridobiti potrdila o odposlani pošiljki z edinstveno referenčno številko, ki služi kot dokazilo o pošiljanju. Če iz kakršnihkoli razlogov vaše pošiljke ne prejmemo ali pa imate vprašanje o prejemu vrnjenega artikla in vračilu kupnine, navedite to številko v vsaki komunikaciji z nami.

Bodite pozorni, da artikle vrnete pravočasno v roku, kot ga zahteva Zakon o varstvu potrošnikov. Artikli, ki jih prejmemo po pretečenem roku, bodo na vaše stroške vrnjeni na vaš naslov.

Na animateka.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje vaših pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za odstop od pogodbe.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

13. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke

Prodajalec jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje izdelka, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA, Trg Prekomorskih brigad 1, 1000 Ljubljana.

Ponudnik odgovarja za poškodbe izdelkov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vendar niste pošiljke takoj zavrnili, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na pošto najkasneje v roku 30 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

14. Pravica do zavrnitve storitve

Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.

15. Ustreznost izdelka

Izdelek v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike izdelka. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki izdelka. Pri animateka.si si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa izdelka, predstavljale realistično sliko izdelka. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega izdelka na podlagi fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.

16. Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje spletne trgovine ali oviro za njeno uporabo. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do spletne strani in njeno uporabo.

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.

17. Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi brez neveljavne določbe.

18. Pritožbe in spori

Animateka.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Animateka.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@animateka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Animateka.si bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala, in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Animateka.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Animateka.si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče, na območju katerega ima potrošnik stalno prebivališče.

19. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 15. 11. 2020

Ponudnik: DRUŠTVO ZA OŽIVLJANJE ZGODBE 2 KOLUTA