Razstava virtualne resničnosti 360°

21.11.2021

Vabimo vas, da se od 29. novembra do 5. decembra potopite v svet VR-ja!

 

Muzej sodobne umetnosti Metelkova

Odprtje razstave: 29. november, 19.00

Razstava je odprta vsak dan: 12.00–18.00

 

Četrta tradicionalna razstava najnovejših avtorskih del, ki združujejo medije animacije, računalniških iger in virtualne resničnosti. Ponovno vas vabimo k raziskovanju animiranih globin priznanih avtorjev v navideznem svetu!

 

The Hangman at Home

Michelle Kranot, Uri Kranot

Kanada, Danska, Francija, 2020

O čem razmišlja rabelj, ko se zvečer po službi vrne domov?

The Hangman at Home je animirana izkušnja virtualne resničnosti, povezana z vprašanji priznanja in nelagodne intimnosti človeka. Sestavlja jo pet med seboj prepletenih zgodb, pri čemer vsaka situacija predstavi eno ali več oseb v občutljivem trenutku ranljivosti, igrivosti, prestrašenosti, zamišljenosti, zmedenosti, radovednosti.

 

Disociacija / Dislokacije / Dislocation

Veljko Popović, Milivoj Popović

Hrvaška, Francija, 2020

Disociacija je izkušnja virtualne resničnosti, ki tematizira absurdni trenutek nejevere in strahu. Govori o notranjih procesih, ki se ob tem razvijejo, in upodobi človeka, pahnjenega v ekstremne okoliščine, v trenutku disociacijskega odziva. Protagonista spremljamo na grški plaži, v teksaški puščavi in slovenskem gozdu ter odpotujemo v njegove misli, kjer spomin na njegov izgubljeni dom počasi bledi.

 

Aqualia

Vladislav Knežević

Hrvaška, 2021

V testnem bazenu za podvodno robotiko stroj, okužen z neznanim biološkim skupkom, izvede usodni manever. Novi sklopi ustvarjajo svoje oblike, samozadostne, samooblikujoče, prilagodljive. Antropocen kot človekova stvaritev je odprl možnost, da se na podaljšku telesa brez organov naselijo druge oblike življenja, nečloveško osupljive in nepredvidljive.

 

Reeducated

Sam Wolson

ZDA, Kazahstan, 2021

Film odpelje gledalca v eno od taborišč za prevzgojo v Šindžjangu, pri čemer ga vodijo spomini treh moških, ki so bili zaprti v istem objektu. VR-projekt z uporabo več kot dvanajstih ur posnetkov osebnih pričevanj v tehniki animacije s čopičem in tušem ter z ambisonično zvočno tehnologijo poustvari izkušnjo zapora in politične prevzgoje. Kar tisoč ljudi je bilo – ali je še – pridržanih v široki mreži »centrov za prevzgojo«, ki najverjetneje predstavljajo največji projekt množične internacije etničnih in verskih manjšin po drugi svetovni vojni.