Nikoli kot prvič! II
Dolžina: 80′
Prvenci vidnih mednarodnih avtorjev
Filmi z dialogi so opremljeni s slovenskimi in angleškimi podnapisi.
Hrupna komedija, ki tiho waleško gospodinjo Beryl ob rojstnem dnevu spremlja na ženski večer v lokalno pivnico, kjer sreča razvedrilo tiste noči – slačifanta.
Shakespeare na avdiciji pred ravnodušnim producentom odigra svoja Zbrana dela.
Toccafondo je ustvaril približno 1200 risb zvezdnika nemega filma Busterja Keatona ter jih podvrgel svojemu procesu transformacije. Njegov junak ob spremljavi živahne violinske glasbe pada, pleza in paradira po platnu, ki nikdar ne obmiruje.
Film govori o moči, seksu in ribah. Noro!
Ena kavarna, veliko ljudi, veliko pogovorov, en par, eno življenje.
Stavbe, črne vrane, poplava črtnih kod, poslovneži, ki spominjajo na klone, dame, odvisne od nakupovanja … V filmu so zgoščene podobe, ki bržkone simbolizirajo čezmerna, standardizirana in prenatrpana sodobna mesta.
Čudovito in skrajno nadrobno izrisan animirani film o bizarnem, nadrealističnem svetu, v katerem debeluh živi z ženo, nekakšno orjaško, tolsto kokošjo, in njunim otrokom oziroma hišnim ljubljenčkom, polžu podobnim bitjem s človeško glavo. Ekspresionistična domača vizija sovjetskega animatorja Kovaljova je kot Eraserhead v animirani obliki.
Eksperimentalni animirani film o ponavljajočem se trenutku. Glavni namen je bil ustvariti film na podoben način, kot bi ustvarjali glasbo – ne z običajno naracijo, temveč s temami, ki se gradijo in razvijajo.
Popotovanje v središče pekla: Dantejeva Božanska komedija, upodobljena z lesorezi Gustava Doreja in animirana s praskanjem neposredno na filmski trak.
Pot od doma do službe skozi filter zavednega in nezavednega. Uporaba gibljivih kolažev in animacije z naslikanimi podobami, ki jih dopolnjujejo igrani posnetki, gledalcu omogoči, da sodoživi popotnikovo izkušnjo ter njegove miselne odzive na preizkušnje in banalnosti urbanega življenja.
Mlada kavboja preživljata dneve v senci skale, ponoči pa se podata na bazar spolnih uslug. Vleče ju čedalje globlje in pri tem srečujeta nevarne, zanimive like, naposled pa ugotovita, da sta se popolnoma izgubila. Ko jima končno uspe oditi, se izkaže, da njuno življenje nikoli več ne bo, kar je bilo.
»Nikdar nisva padla. Niti spotaknila se nisva. Le čakala sva, da se iz zemlje dvignejo duhovi.«
Mož že vse življenje čaka pred zaprtimi vrati. Kaj se skriva za njimi? Resnica, ki jo išče, ali nova vrata? Film s surovo animacijo in močno ekspresionistično linijo ponazori brezplodno in absurdno iskanje resnice. Brezčasno zgodbo, ki se naslanja na Kafkovo parabolo, dopolnjujeta očarljiva glasba Arva Pärta in umirjen glas Tonyja Robinsona.
Nikoli kot prvič! II
Dolžina: 80′
Prvenci vidnih mednarodnih avtorjev
Filmi z dialogi so opremljeni s slovenskimi in angleškimi podnapisi.
Hrupna komedija, ki tiho waleško gospodinjo Beryl ob rojstnem dnevu spremlja na ženski večer v lokalno pivnico, kjer sreča razvedrilo tiste noči – slačifanta.
Shakespeare na avdiciji pred ravnodušnim producentom odigra svoja Zbrana dela.
Toccafondo je ustvaril približno 1200 risb zvezdnika nemega filma Busterja Keatona ter jih podvrgel svojemu procesu transformacije. Njegov junak ob spremljavi živahne violinske glasbe pada, pleza in paradira po platnu, ki nikdar ne obmiruje.
Film govori o moči, seksu in ribah. Noro!
Ena kavarna, veliko ljudi, veliko pogovorov, en par, eno življenje.
Stavbe, črne vrane, poplava črtnih kod, poslovneži, ki spominjajo na klone, dame, odvisne od nakupovanja … V filmu so zgoščene podobe, ki bržkone simbolizirajo čezmerna, standardizirana in prenatrpana sodobna mesta.
Čudovito in skrajno nadrobno izrisan animirani film o bizarnem, nadrealističnem svetu, v katerem debeluh živi z ženo, nekakšno orjaško, tolsto kokošjo, in njunim otrokom oziroma hišnim ljubljenčkom, polžu podobnim bitjem s človeško glavo. Ekspresionistična domača vizija sovjetskega animatorja Kovaljova je kot Eraserhead v animirani obliki.
Eksperimentalni animirani film o ponavljajočem se trenutku. Glavni namen je bil ustvariti film na podoben način, kot bi ustvarjali glasbo – ne z običajno naracijo, temveč s temami, ki se gradijo in razvijajo.
Popotovanje v središče pekla: Dantejeva Božanska komedija, upodobljena z lesorezi Gustava Doreja in animirana s praskanjem neposredno na filmski trak.
Pot od doma do službe skozi filter zavednega in nezavednega. Uporaba gibljivih kolažev in animacije z naslikanimi podobami, ki jih dopolnjujejo igrani posnetki, gledalcu omogoči, da sodoživi popotnikovo izkušnjo ter njegove miselne odzive na preizkušnje in banalnosti urbanega življenja.
Mlada kavboja preživljata dneve v senci skale, ponoči pa se podata na bazar spolnih uslug. Vleče ju čedalje globlje in pri tem srečujeta nevarne, zanimive like, naposled pa ugotovita, da sta se popolnoma izgubila. Ko jima končno uspe oditi, se izkaže, da njuno življenje nikoli več ne bo, kar je bilo.
»Nikdar nisva padla. Niti spotaknila se nisva. Le čakala sva, da se iz zemlje dvignejo duhovi.«
Mož že vse življenje čaka pred zaprtimi vrati. Kaj se skriva za njimi? Resnica, ki jo išče, ali nova vrata? Film s surovo animacijo in močno ekspresionistično linijo ponazori brezplodno in absurdno iskanje resnice. Brezčasno zgodbo, ki se naslanja na Kafkovo parabolo, dopolnjujeta očarljiva glasba Arva Pärta in umirjen glas Tonyja Robinsona.